Żywienie dzieci

Dzień

tygodnia

                          

JADŁOSPIS   od 12.05.2018r. do 16.02.2018r.

UWAGI

                            

       Poniedziałek    

Śniadanie:chleb wieloziarnisty z masłem (46g-143,3 kcal), polędwica sopocka (19g-31,5 kcal), ogórek kiszony (9g-1,08 kcal),kawa (250ml-48,88 kcal)  224,76 
Obiad:zupa ziemniaczana zabielana (250g-143,52 kcal), jabłka w cieście (70g-233 kcal)kompot wieloowocowy (2350ml--30,12 kcal),marchewka (10g-2,8 kcal) 409,44 kcal 
Podwieczorek:weka z masłem (29g-92 kcal), serek kremowy (10g-29,8 kcal), rzodkiewka (3g-0,48 kcal), cebulka zielona (1g-0,32 kcal), herbata malinowa(150ml-14 kcal)  136,6 kcal

         Wtorek

Śniadanie:chleb mleczny z małem (46g-143,3 kcal),filet z indyka(19g-20,3 kcal), papryka świeża czerwona (10g-3,15 kcal), herbata z cytryną (250ml-23 kcal) 189,75 kcal 
Obiad:zupa z brokuł z makaronem (250g-114,14kcal),podudzia z kurczaka pieczone (150g-211 kcal), ziemniaki (100g-104 kcal), sałatka z buraków i marchewki (50g-22 kcal) kompot wieloowocowy (250ml-30,12 kcal), 481 kcal 
Podwieczorek:jogurt naturalny z płatkami kukurydzianymi i miodem (100ml-109 kcal)  109 kcal

         Środa

Śniadanie: chleb pszenny z masłem (45g-131,5 kcal), dżem z owoców leśnych niskosłodzony (11g-15,5 kcal), kakao (200ml-79 kcal) 226   kcal
Obiad:zupa pomidorowa z ryżem (250g-132,57 kcal), jajko sadzone (50g-300 kcal), ziemniaki (100g-104 kcal), marchewka duszona (50g-45 kcal)kompot wieloowocowy (200ml-30,12   kcal),kalarepa (10g-3 kcal) 548,69 kcal
Podwieczorek:jabłko (50g-22 kcal), słomka ptysiowa (5g-23,7 kcal) 45,7 kcal

       Czwartek

Śniadanie:chleb pszenny z masłemm (30g-100,5 kcal),płatki owsiane na mleku z cynamonem (200g-105,8 kcal) 206   kcal
Obiad:krupnik zabielany (250g-114,79 kcal), kotlet schabowy (80g-174 kcal), ziemniaki (100g-104 kcal), kapusta kiszona gotowana z koperkiem(50g-14,5 kcal)kompot   wieloowocowy (200ml-30,12 kcal) 437  kcal
Podwieczorek:galaretka poziomkowa (200g-29 kcal), andrut (5g-19 kcal) 48 kcal

         Piątek

Śniadanie:chleb słonecznikowy z masłem (46g-143,3 kcal),pasta z tuńczyka z białym serem (28g030,19 kcal),kawa (250ml-48,88 kcal) 222 kcal
Obiad:barszcz biały z ziemniakami (250g-170,6 kcal), makaronz musem truskawkowym (200g-246,5 kcal),kompot wieloowocowy (200ml-30,12 kcal), 447 kcal
Podwieczorek:banan (100g-97 kcal), chrupki kukurydziane (5g-19 kcal) 116 kcal

UWAGA: Każda zupa gotowana jest na wywarze mięsno-warzywnym z dodatkiem zieleniny