Żywienie dzieci

 

 jad
********************************************************************************************************
 

 

Dzień

tygodnia

                          

Jadłospis od 26.10.2020 r. do 30.10.2020 r.

kcal

Alergeny

1,3,7,10,12 

 

Poniedziałek

Śniadanie: chleb wieloziarnisty z masłem (46g-143,3 kcal), szynka krucha (19g-31,5 kcal), ogórek kiszony (9g-1 kcal), kawa (250ml-48,88 kcal), kalarepa (8g-2,4 kcal) 227 kcal
Obiad: barszcz biały z ziemniakami (250g-170,6 kcal), jabłka w cieście (80g-266 kcal), kompot wieloowocowy (250ml-30 kcal) 466,6 kcal
Podwieczorek: weka z masłem (20g-92 kcal), ser żółty (10g-31 kcal), pomidor (8g-1,28 kcal), szczypiorek (1g-0,32 kcal), herbata z cytryną (150ml-14 kcal) 138,6 kcal

Alergeny

1,3,4,7,10,12

Wtorek

Śniadanie: chleb pszenny z masłem ( 45g-131,5 kcal), serek kremowy (10g-29,8 kcal), ogórek świeży (8g-1,12 kcal), papryka (8g-2,5 kcal), kakao (250ml-98 kcal), marchewka (8g-1 kcal) 262,9 kcal
Obiad: krem z dyni z groszkiem ptysiowym (250g-99,55 kcal), podudzia z kurczaka pieczone (80g-172 kcal), ziemniaki (100g-104 kcal), surówka z kapusty pekińskiej (kukurydza, ogórek, papryka, rzodkiewka:50g-14kcal), kompot wieloowocowy (250ml-30 kcal) 419,55 kcal
Podwieczorek: winogrona (100g-72 kcal), chrupki kukurydziane (5g-19 kcal) 91 kcal

Alergeny

1,3,7,10,12

Środa

Śniadanie: chleb mleczny masłem (46g-143,3 kcal), filet z indyka (15g-21 kcal), sałatka zielona (1g-0,15kcal), pomidor (8g-1,28 kcal), cebulka zielona (1g-0,32 kcal), kawa (250ml-48,88 kcal), gruszka (25g-13,75 kcal) 228,68 kcal
Obiad: zupa koperkowa z ryżem (250g-124 kcal), spaghetti z sosem mięsno-pomidorowym (250g-216 kcal),kompot wieloowocowy (250ml-30 kcal) 370 kcal
Podwieczorek: jogurt naturalny z płatkami kukurydzianymi i miodem (80g-87,9 kcal) 87,9 kcal

Alergeny

   1,3,7,10,12

Czwartek

Śniadanie: zupa mleczna z makaronem (200g-133,4 kcal),chleb pszenny z masłem (45g-131,5 kcal), jabłko (22g-11 kcal) 275,9 kcal
Obiad: zupa jarzynowa z kaszą manną (250g-102 kcal), bitki wieprzowe (80g-241 kcal), ziemniaki (100g-104 kcal), ogórek kiszony (10g-1,2kcal),kompot wieloowocowy (250ml-30 kcal) 478,6 kcal
Podwieczorek: banan (80g-76,8 kcal) 76,8 kcal

Alergeny

1,3,4,10,12           

Piątek

Śniadanie: chleb słonecznikowy z masłem (46g-143,3 kcal), pasta z makreli z żółtym serem (28g-40,5 kcal), pomidor (9g-1,4 kcal), herbata z cytryną (250ml-23 kcal), kalarepa (8g-2,4 kcal) 211,6 kcal
Obiad: zupa z brokuł z makaronem (250g-114 kcal), jajko sadzone (50g-98kcal), ziemniaki (100g-104 kcal), marchewka duszona (50g-54 kcal), kompot wieloowocowy (250ml-30 kcal)                                                                 400 kcal
Podwieczorek: jogurt „Bakoma” (120g-85 kcal) 85 kcal

UWAGA: Każda zupa gotowana jest na wywarze mięsno-warzywnym z dodatkiem zieleniny