Żywienie dzieci

 

 jad
********************************************************************************************************

 

Dzień

 

tygodnia

                          

 

          JADŁOSPIS                                   od 20.05.2019 do 24.05.2019r.

 

 

 

 

UWAGI

Alergeny

 

1,3,7,10 

 

Poniedziałek

Śniadanie:chleb wieloziarnisty z masłem (46g-143,3 kcal),szynka krucha (1g-0,15 kcal),ogórek kiszony (9g-1,08 kcal) kawa (250ml-48,88 kcal) 224,76 kcal
Obiad:zupa kalafiorowa z ziemniakami (250g-138 kcal), ryż z musem jabłkowym (150g-229 kcal), kompot wieloowocowy (250ml-30 kcal)  397 kcal
Podwieczorek:ciasto drożdżowe (60g-172,5 kcal),herbata z cytryną(150ml-14 kcal)  186,5 kcal

Alergeny

 

1,3,7,10

 

Wtorek

Śniadanie: chleb pszenny z masłem (45g-131,5 kcal),serek kremowy (10g-29,8 kcal), pomidor (15g-2,4 kcal), cebulka zielona (1g-0,32 kcal), kawa (250ml-48,88 kcal),marchewka (5g-1,4 kcal) 213,98 kcal,
Obiad:zupa pomidorowa z lanym ciastem (250g-133 kcal), eskalopki z piersi kurczaka (80g-150 kcal), ziemniaki (100g-104 kcal), mizeria (50g-36,5 kcal),kompot wieloowocowy (250ml-30,12 kcal) 453,5 kcal
Podwieczorek:banan (80g-77 kcal), chrupki kukurydziane (5g-19 kcal) 96  kcal

Alergeny

 

1,3,6,7,10 

 

Środa

Śniadanie: chleb mleczny z masłem (46g-143,3 kcal), pasta z wędliny i jajek ze szczypiorkiem (20g-45 kcal), papryka świeża czerwona (8g-2,5 kcal), herbata z cytryną (250ml-23 kcal)  213,8 kcal
Obiad:krem porowo-ziemniaczny z grzankami (250g-92,8 kcal), spaghetti razowe z sosem mięsno-pomidorowym (250g-216 kcal),kompot wieloowocowy (250ml-30 kcal)   338,8 kcal
Podwieczorek:budyń śmietankowy (100g-69 kcal) 69 kcal 

Alergeny

 

1,3,7,10 

 

Czwartek

Śniadanie:ryż na mleku (200g-140 kcal),chleb pszenny z masłem (30g-100,5 kcal), kalarepa (10g-3 kcal) 243,5 kcal 
Obiad:rosół z makaronem (250g-129 kcal), mięso mielone w sosie chrzanowym (80g-159 kcal), ziemniaki (100g-104 kcal), sałatka z buraków i marchewki (50g-22 kcal),kompot wieloowocowy (250ml-30 kcal)  444 kcal
Podwieczorek:jabłko (50g-22 kcal), biszkopty bez dodatku cukru (5g-18,8 kcal) 40,8 kcal 

Alergeny

 

1,3,4,7 

piątek

Śniadanie:chleb słonecznikowy z masłem (45g-135,5 kcal), pasta z tuńczyka z ogórkiem kiszonym (28g-30 kcal), kawa (250ml-48,88 kcal)  222 kcal
Obiad:zupa pieczarkowa z tartym ciastem (250g-111 kcal), kotleciki jajeczno-ziemniaczane (100g-245,5 kcal), surówka z kapusty kiszonej (50g-11,8 kcal), kompot wieloowocowy (250ml-30 kcal)  398 kcal
Podwieczorek:jogurt "Bakoma"truskawkowy (120g-85 kcal)  85 kcal

 

UWAGA: Każda zupa gotowana jest na wywarze mięsno-warzywnym z dodatkiem zieleniny