Żywienie dzieci

 

 jad
********************************************************************************************************

Dzień

tygodnia

                          

              JADŁOSPIS

                                 

od 18.11.2019 do 22.11.2019r. 

 

UWAGI

Alergeny

1,3,7,10 

Poniedziałek

Śniadanie:chleb wieloziarnisty z masłem (46g-143,3 kcal), filet z indyka (15g-21 kcal), ogórek kiszony (9g-1,08 kcal), papryka świeża (8g-2,5 kcal), kawa (250ml-48,88 kcal) 216,76 kcal 
Obiadzupa jarzynowa z makaronem (250g-112 kcal), ryż z musem jabłkowym (150g-234 kcal), kompot wieloowocowy (250ml-30 kcal) 376 kcal 
Podwieczorek:weka z masłem (20g-92 kcal), ser żółty (11g-34 kcal), pomidor (10g-1,6 kcal), szczypiorek (1g-0,32 kcal), herbata z cytryną (150ml-14 kcal)  141,9 kcal

Alergeny

1,3,7,8,9,10

Wtorek

Śniadanie: chleb pszennyz masłem (45g-131,5 kcal), twarożek z miętą (20g-37 kcal), kawa (250ml-48,88 kcal), kalarepa (10g-3 kcal) 220kcal,
Obiad:zupa brokułowa z ryżem (250g-129 kcal), bitki wieprzowe (80g-241 kcal), ziemniaki (100g-104 kcal), surówka z selera i rzodkiewki z orzechem włoskim (50g-30 kcal),kompot wieloowocowy (250ml-30,12 kcal) 534 kcal
Podwieczorek:gruszka (50g-27,5 kcal), rurka waflowa (2g-7 kcal) 34,5      kcal

Alergeny

1,3,7,10 

Środa

Śniadanie: chleb mleczny z masłem (46g-143,3 kcal),jajko na tawrdo (25g-38,7 kcal), ogórek świeży (10g-1,4 kcal), pomidor (15-2,4 kcal),cebulka zielona (1g-0,32 kcal), kawa (250ml-48,88 kcal) 235 kcal
Obiad:krem porowo-ziemniaczany z grzankami (250g-95 kcal), zapiekanka z kurczaka z makaronem (150g-281,6 kcal), surówka z marchewki i jabłka (50g-30 kcal), kompot wieloowocowy (250ml-30 kcal),  436,6       kcal
Podwieczorek:galaretka poziomkowa z jogurtem naturalnym (200g-27 kcal) 27      kcal 

Alergeny

1,3,7,10 

Czwartek

Śniadanie:zupa mleczna z makaronem (200g-133 kcal), chleb pszenny z masłem (45g-131,5 kcal),miód wielokwiatowy (6g-19,8 kcal),marchewka (5g-1,4 kcal)  2554,7 kcal 
Obiad:kasza manna na rosole (250g-102 kcal), kotlet schabowy (80g-174 kcal), ziemniaki (100g-104 kcal), kapusta kiszona zasmażana z koperkiem (50g-20 kcal),kompot wieloowocowy (250ml-30 kcal)  430  kcal
Podwieczorek: mandarynka (50g-21,5 kcal), biszkopty bezcukrowe (5g-18,8 kcal) 40kcal 

Alergeny

1,3,4,6,7 

 

piątek

Śniadanie: chleb słonecznikowy z masłem (46g-143,3 kcal), pasta z makreli i jajek ze szczypiorkiem (11g-45 kcal), pomidor (8g-1,28 kcal), herbata z cytryną (250ml-23 kcal),jabłko (25g-11 kcal)  221,58 kcal 
Obiad:barszcz ukraiński (250g-150 kcal), pierogi leniwe (100g-287 kcal), kompot wieloowocowy (250ml-30 kcal)  467 kcal
Podwieczorek: jogurt "Bakoma"truskawkowy (130g-126 kcal)  126        kcal

UWAGA: Każda zupa gotowana jest na wywarze mięsno-warzywnym z dodatkiem zieleniny