Żywienie dzieci

 

Dzień tygodnia                          

JADŁOSPIS

od 23.10.2017r. do 27.10.2017r.

 

UWAGI

                             

     Poniedziałek     

Śniadanie: chleb wieloziarnisty z masłem (46g-143,3 kcal), szynka drobiowa (18,9g-20,2 kcal), papryka świeża czerwona (10g-3,15 kcal), kawa (250ml-48,88 kcal) 215,33 kcal
Obiad: zupa jarzynowa z ryżem (250g-127,34 kcal), jajko na twardo w sosie koperkowym (50g-155 kcal), ziemniaki (100g-104 kcal), surówka z marchewki i jabłka (50g-30 kcal),kompot wieloowocowy (200ml-30,12 kcal), 446,46 kcal
Podwieczorek: rogalik drożdżowy (50g-164 kcal), herbata z cytryną (150ml-14 kcal) 178   kcal

        Wtorek

Śniadanie: chleb pszenny z masłem (45g-131,5 kcal), ser żółty (10g-31kcal), ogórek świeży (10g-1,4 kcal), rzodkiewka (3g-0,48 kcal), szczypiorek (1g-0,33 kcal), kawa (250ml-48,88 kcal) 213,59   kcal
Obiad: kasza manna na rosole (250g-102,31 kcal), filet z kurczaka (80g-180,76 kcal), ziemniaki (100g-104 kcal), surówka z kapusty włoskiej i pomidora (50g-39 kcal), kompot wieloowocowy (200ml-30,12 kcal) 456,19 kcal
Podwieczorek: jogurt naturalny z płatkami kukurydzianymi i miodem (100ml-109,9 kcal) 109,9     kcal

         Środa

Śniadanie: chleb mleczny z masłem (46g-143,3 kcal), pasta z wędliny i jajek ze szczypiorkiem (20g-45,19 kcal), ogórek kwaszony (9g-1,08 kcal), herbata z cytryną (250ml-23 kcal) 212,57 kcal
Obiad: kapuśniak z ziemniakami na łopatce wieprzowej (250g-159kcal), makaron z serem (150g-245,88 kcal), kompot wieloowocowy (200ml-30,12 kcal), marchewka (10g-2,8 kcal) 437,8 kcal
Podwieczorek: budyń czekoladowy (100g-69 kcal) 69 kcal

     Czwartek

Śniadanie: zupa mleczna z makaronem (200g-133,4 kcal), chleb pszenny z masłem  (30g-100,5 kcal) 233,9 kcal
Obiad: zupa pomidorowa z ryżem (250g-132,57 kcal), pieczeń wieprzowa (80g-241 kcal), ziemniaki (100g-104 kcal), surówka wielowarzywna (50g-41,6 kcal), kompot wieloowocowy (200ml-30,12 kcal) 548,69   kcal
Podwieczorek: jabłko (50g-22 kcal), pieczywo chrupkie z pestkami dyni (5g-19 kcal) 109,9 kcal

        Piątek

Śniadanie: chleb słonecznikowy z masłem (46g-143,3 kcal),  twarożek „awanturka”(25g-32,19 kcal), kakao (200ml-79 kcal) 254,49 kcal
Obiad: zupa pieczarkowa z tartym ciastem (250g-111,42 kcal), filet rybny (80g-160 kcal), ziemniaki (100g-104 kcal), surówka z kiszonej kapusty (50g-11,8 kcal), kompot wieloowocowy (200ml-30,12 kcal), kalarepa (10g-3 kcal) 420,34 kcal
Podwieczorek: banan (100g-97 kcal), andrut (5g-19 kcal) 116  kcal kcal  

 

UWAGA: Każda zupa gotowana jest na wywarze mięsno-warzywnym z dodatkiem zieleniny