Żywienie dzieci

Dzień

tygodnia

                          

Jadłospis od 25.01.2021 r. do 29.01.2021 r.

kcal

Alergeny

1,3,7,10,12 

 

Poniedziałek

Śniadanie: chleb wieloziarnisty z masłem (46g-143,3 kcal), szynka wiejska (19g-31,5 kcal), pomidor (8g-1 kcal), cebulka zielona (1g-0,32 kcal), kawa (250ml-48,88 kcal), jabłko (25g-11 kcal) 236 kcal
Obiad: zupa koperkowa z ryżem (250g-124 kcal), jajko sadzone (50g-98kcal), ziemniaki (100g-104 kcal), surówka z marchewki i ogórka kiszonego (50g-42 kcal), kompot wieloowocowy (250ml-30 kcal) 398 kcal
Podwieczorek: weka z masłem (20g-92 kcal), dżem z owoców leśnych niskosłodzony (11g-15 kcal), herbata z cytryną (150ml-14 kcal) 121 kcal

Alergeny

1,3,7,10,12

Wtorek

Śniadanie: chleb pszenny z masłem ( 45g-131,5 kcal),twarożek z miętą (25g-46,7 kcal), kawa (250ml-48,88 kcal), papryka (8g-2,5 kcal) 229,58 kcal
Obiad: kasza manna na rosole (250g-102 kcal), eskalopki z piersi kurczaka (80g-150 kcal), ziemniaki (100g-104 kcal), surówka wielowarzywna (5g0-41,6 kcal), kompot wieloowocowy (250ml-30 kcal) 427,6 kcal
Podwieczorek: gruszka (50g-27,5 kcal), wafle kukurydziane z solą morską (5g-19 kcal) 46,5 kcal

Alergeny

1,3,6,7,10,12

Środa

Śniadanie: chleb mleczny z masłem (46g-143,3 kcal), pasta z wędliny i jajek ze szczypiorkiem (20g-45 kcal), ogórek kiszony (9g-1 kcal), pomidorki koktajlowe, herbata z cytryną (250ml-23 kcal), marchewka (8g-1 kcal) 213 kcal
Obiad: barszcz biały na łopatce wieprzowej z ziemniakami (200g-232,8kcal), ryz z musem truskawkowym (150g-209,85 kcal), kompot wieloowocowy (250ml-30 kcal) 472,65 kcal
Podwieczorek: budyń czekoladowy (100g-69 kcal) 69 kcal

Alergeny

   

1,3,7,10,12

Czwartek

Śniadanie: płatki kukurydziane z mlekiem (150g-133 kcal),chleb pszenny z masłem (45g-131,5 kcal), miód wielokwiatowy (6g-19,8 kcal), kalarepa (8g-2,4 kcal) 286,7 kcal
Obiad: zupa pomidorowa z lanym ciastem (250g-133 kcal), klopsy z indyka w sosie własnym (80g-164,97 kcal), ziemniaki (100g-104 kcal), surówka z pora, jabłka i ogórka kiszonego (50g-44 kcal) kompot wieloowocowy (250ml-30 kcal) 475,97 kcal
Podwieczorek: mandarynka (80g-34 kcal), pieczywo orkiszowe z pestkami dyni (5g-19 kcal) 53 kcal

Alergeny

   1,3,4,7,10,12          

Piątek

Śniadanie: chleb wieloziarnisty z masłem (46g-143,3 kcal), pasta z makreli i jajek (20g-27 kcal), sałatka zielona (1g-0,15 kcal), pomidorki koktajlowe (3g-0,48 kcal), kawa (250ml-48,88 kcal), papryka (8g-2,5 kcal) 222 kcal
Obiad: barszcz ukraiński (250g-188 kcal), pierogi leniwe (100g-287 kcal), kompot wieloowocowy (250ml-30 kcal)                                     505 kcal
Podwieczorek: sok jabłkowy (100ml-43 kcal), biszkopty bezcukrowe (4g-15 kcal) 58 kcal

UWAGA: Każda zupa gotowana jest na wywarze mięsno-warzywnym z dodatkiem zieleniny