Żywienie dzieci

Dzień

tygodnia

                          

JADŁOSPIS   od 11.12.2017r. do 15.12.2017r.

UWAGI

                            

       Poniedziałek    

Śniadanie: chleb słonecznikowy z masłem (46g-143,3 kcal), szynka drobiowa (19g-20 kcal), papryka świeża (10g-3,15 kcal), herbata z cytryną (250ml-23 kcal) 189,45 kcal
Obiad:barszcz biały z ziemniakami i kiełbasą (200g-235 kcal), jabłka w cieście (70g-233 kcal) kompot wieloowocowy (200ml-30,12 kcal), kalarepa (10g-3 kcal)  501,12 kcal
Podwieczorek:weka z masłem (29g-92 kcal),dżem truskawkowy niskosłodzony (11g-15,5 kcal), kakao (200ml-79 kcal)  186,5  kcal

         Wtorek

Śniadanie:   chleb pszenny z masłem (45g-131,5   kcal),jajko na twardo (15g-23,25 kcal), rzodkiewka (3g-0,48 kcal), szczypiorek (1g-0,32 kcal), kawa (250ml-48,88 kcal) 204,43 kcal
Obiad:krem z zielonego groszku z grzankami (250g-103,88 kcal), zrazy z indyka w sosie pomidorowym (80g-164,97 kcal), ziemniaki (100g-104 kcal),surówka wielowarzywna (50g-41,6 kcal)kompot wieloowocowy (200ml-30,12 kcal) 444,57 kcal
Podwieczorek:sok pomarańczowy (100ml-44 kcal), pieczywo orkiszowe z pestkami dyni (5g-19 kcal) 63    kcal

         Środa

Śniadanie: chleb   mleczny z masłem (46g-143,3 kcal), twarożek "awanturka" (25g-32,19 kcal),kawa (250ml-48,88 kcal) 224,37   kcal
Obiad:zupa koperkowa z ryżem (250g-124,28 kcal), kotlet schabowy (80g-174,43 kcal), ziemniaki (100g-104 kcal), surówka z włoskiej kapusty i pomidora (50g-43 kcal)kompot wieloowocowy (200ml-30,12   kcal), 475,83 kcal
Podwieczorek: kisiel żurawinowy z jogurtem naturalnym (200g-28,98 kcal) 28,98 kcal

       Czwartek

Śniadanie:   chleb pszenny z masłem (30g-100,5   kcal),grysik na mleku (250g-140 kcal) 240,5   kcal
Obiad: zupa jarzynowa z makaronem (250g-112,38 kcal), bitki wieprzowe (80g-241 kcal),ziemniaki (100g-104 kcal), ogórek kwaszony (10g-1,2 kcal)kompot   wieloowocowy (200ml-30,12 kcal) 488,7 kcal
Podwieczorek:mandarynka (50g-21,5 kcal), andrut (5g-19 kcal) 40,5   kcal

         Piątek

Śniadanie:   chleb wieloziarnisty z masłem (46g-143,3 kcal), pasta z makreli w pomidorach z białym serem (28g-30,19 kcal) kawa (250ml-48,88 kcal) 222,37 kcal
Obiad: zupa kalafiorowa z ryżem (250g-127 kcal),jajko sadzone (50g-300 kcal), ziemniaki (100g-104 kcal), marchewka duszona (50g-45 kcal), kompot wieloowocowy (200ml-30,12 kcal), jabłko (25g-11 kcal) 596 kcal
Podwieczorek:jogurt Bakoma (130g-126 kcal) 126 kcal

UWAGA: Każda zupa gotowana jest na wywarze mięsno-warzywnym z dodatkiem zieleniny