Żywienie dzieci

 

 jad
********************************************************************************************************
 
 

Dzień

tygodnia

                          

Jadłospis

 

od 09.03.2020r. do 13.03.2020 r.

UWAGI

Alergeny

                 1,3,4,7,10

Poniedziałek

Śniadanie: chleb słonecznikowy z masłem (46g-143,3 kcal), polędwica sopocka (19g-31,5 kcal), ogórek kiszony (9g-1,08 kcal),kawa (250ml-48,88   kcal), kalarepa (8g-2,4 kcal)

227   kcal

Obiad:zupa jarzynowa z ziemniakami (250g-143,5 kcal), makaron z serem (150g-227,88 kcal),kompot wieloowocowy (250ml-30 kcal)                   401   kcal
Podwieczorekweka z masłem (20g-92 kcal), pasta z makreli ze szczypiorkiem (11g-40 kcal),herbata z cytryną (150ml-14 kcal) 146   kcal

Alergeny

 

1,3,6,7,10

Wtorek

Śniadanie:chleb pszenny z masłem (45g-131,5 kcal ), miód wielokwiatowy (6g-19,8 kcal), kawa (250ml-48,88 kcal), jabłko (25g-11 kcal) 211     kcal
Obiad: zupa pomidorowa z lanym ciastem (250g-133 kcal), podudzia z kurczaka pieczone (80g-172 kcal), ziemniaki (100g-104 kcal), surówka z pora z ogórkiem kiszonym (50g-44 kcal)),kompot wieloowocowy (250ml-30 kcal) 483kcal
Podwieczorek:kisiel truskawkowy z jogurtem naturalnym (200g-28,98 kcal) 28,98     kcal

Alergeny

 

1,3,6,7,10

Środa

Śniadanie: chleb mleczny z masłem (46g-143,3 kcal), pasta jajeczna ze szczypiorkiem (20g-43 kcal), sałatka zielona (1g-0,15 kcal), pomidorki koktajlowe (5g-0,55 kcal), cebulka zielona (1g-0,32 kcal),kakao (250ml-98 kcal) 285   kcal
Obiad:rosół z ziemniakami (250g-179 kcal), łazanki z mięsem i kapustą (150g-248 kcal),kompot wieloowocowy (250ml-30 kcal) 455   kcal
Podwieczorek:pomarańcza (50g-22,5 kcal), chrupki kukurydziane (5g-19 kcal) 41,5     kcal

Alergeny

     

             1,3,7,10

Czwartek

Śniadanie:płatki owsiane na mleku z jabłkiem i cynamonem (200g-105,8 kcal),chleb pszenny z masłem (45g-131,5 kcal), marchewka (5g-1,4 kcal) 238,7kcal
Obiad:krem z białych warzyw z grzankami (250g-89 kcal), kotlet schabowy (80g-174 kcal), ziemniaki (100g-104 kcal), surówka wielowarzywna (50g-41,6 kcal), kompot wieloowocowy (250ml-30 kcal) 438,6   kcal
Podwieczorek: sok jabłkowy (100ml-43 kcal), biszkopty bezcukrowe (5g-18,8 kcal) 61,8   kcal

Alergeny

             

          1,3,4,7,10    

 

Piątek

Śniadanie:chleb pszenny z masłem (45g-131,5 kcal), twarożek z miętą (20g-37 kcal), herbata z cytryną (250ml-23 kcal), gruszka (25g-13,75 kcal) 205kcal
Obiad: krupnik zabielany (250g-114,79 kcal), filet z Miruny (80g-160 kcal), ziemniaki (100g-104 kcal), surówka z kapusty kiszonej (50g-11,8 kcal), kompot wieloowocowy (250ml-30 kcal)                                                                                                                                                  420,59   kcal
Podwieczorek:jogurt Bakoma brzoskwiniowy (130g-126 kcal) 126  kcal        

UWAGA: Każda zupa gotowana jest na wywarze mięsno-warzywnym z dodatkiem zieleniny